Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 9 noiembrie 2007

Tanya Paşcovschi, BTL şi Media Manager al agenţiei de publicitate PROFILE A ajuns de pe băncile facultăţii la una din cele mai mari agenţii de publicitate din Moldova. După 2 ani dedicaţi PR-ului şi campaniilor Efes, Chişinău, Victoriabank, etc., Tanya Pascovschi (BTL şi Media Manager Profile) ne vorbeşte despre experienţe şi planuri de viitor.

– Cum ai ajuns să lucrezi la Profile la 21 ani?
– Acum 2 ani, la facultate, ne-au cerut să realizăm interviuri cu personalităţi din publicitatea de la noi. Am apelat la Iulian Bercu, directorul agenţiei Profile, iar la final i-am solicitat să fac stagiatura la ei. În cele din urmă, mi-au încredinţat să administrez un proiect. După stagiatură, am decis să rămân, întrucât nu mă alunga nimeni… (mai mult…)

Read Full Post »

Anatol Câşlaru, redactor-şef al ziarului economic ECOAnatol Câşlaru – omul care crede că presa economică este încă un copil mic, dar care în curând o să devină mare şi destul de bogat. Iar ECO va fi printre fraţii mai mari.

– Cum ai ajuns un redactor-şef atât de tânăr?

– Simplu. Mi s-a făcut o ofertă, am examinat-o, negociat-o şi, în final, am acceptat. Sigur, la acel moment, septembrie 2004, deja eram cunoscut, cel puţin în mediul ziaristic, ca unul din tinerii jurnalişti economişti cu perspectivă – eram redactor în Departamentul Economie&Business al Agenţiei BASA-press, iar, în paralel, corespondent titular la revista Observator Economic. Înainte de BASA-press, chiar în ultimul an de facultate – anul 2000, am stat la baza creării Departamentului Economic al cotidianului românesc Jurnalul Naţional, ediţie de Chişinău. Zilnic, în calitate de şef al departamentului, eram responsabil de organizarea lucrului în această subdiviziune a redacţiei – adică trebuia să asigur apariţia unei pagini de economie. Plus la aceasta, săptămânal Departamentul era responsabil de o pagină de bănci&finanţe, iar o dată la două săptămâni trebuia să asigure o investigaţie/analiză specializată.

(mai mult…)

Read Full Post »